::PRELUDE PRO-M USM::

Posted: November 4, 2008 in Meja Editor
Tag:,

Pesanan: Untuk fungsi loud, sila klik ikon speaker pada frame SLIDE.com

Komen-komen
  1. Anak Muda Reform berkata:

    salam..aku rasa korang review semula pendekatan blog ni..ni ruangan politik, bukan kuliah pagi jumaat tok guru..ni pandangan aku lah..better korang bawa apa2 saje berite tentang USM, gabungkan semua USM, kubang kerian ke, transkerian ke, pusat ke..banyak berita, cuma kena cekap cikit..

    ruangan tazkirah nih, gunalah ruangan dalam web PMIUSM korang, ape peranan PMIUSM??bukan sebagai badan dakwah ke??

    cuma, pandangan dan idea Faham ISLAM diharmonikan dalam ruangan politik malaysia kita..macam tuh, k..

  2. reform anak muda berkata:

    salam.. aku setuju dengan pendapat anak muda, kan ProM bakal pemimpin pelajar USM, kenapa tidak ProM lebih idelistik dalam mengeluarkan artikel supaya sesuai dengan minda mahasiswa dan mahasiswi USM.. kalau kita lihat secara general, mahasiswa USM memangla mahasiswa yang membaca, tetapi, membaca hanya membaca tanpa berfikir mengenai apa yang mereka baca.. setuju x MAHASISWA/MAHASISWi USM?? universiti APEX??

  3. promusm berkata:

    Terima kasih atas pandangan reform anak muda. Redaksi SM akan menilai semula post-post sebelum ini dan akan memperbaiki mutu persembahan maklumat pada masa akan datang.

    EDITOR SM

  4. sokong ProM berkata:

    Salam, prelude ProM ni menarik..tapi akan lebih menarik kalau ada gambar duta ProM bersama student USM yg lain..bukan setakat bersama ProM sahaja..huhu

  5. jiwa PROM berkata:

    assalammualaikum
    saya merupakan pelajar yang sentiasa menyokong gerakan prom dan pmi walaupun saya bukan ahli berdaftar…. dan saya bersedia membantu jentera pilihanraya kampus akan datang bagi memastikan prom kembali menerajui mahasiswa…….. saya juga bersetuju dengan saudara diatas………………….

    AKHIR SEKALI SENTIASA MENYOKONG PERJUANGAN PROM

  6. promusm berkata:

    Terima kasih atas pandangan di atas. Meja Editor akan mengetengahkan hal ini kepada MT ProM a.s.a.p.

    ::Meja Editor::

  7. Pot pet berkata:

    betul tu cakap Anak Muda Reform banyakkan belajar teknik penerangan dan penyampaian maklumat, jadikan rakan-rakan di universiti lain sebagai contoh. di sini blog yang saya cadangkan untuk menjadi rujukan.

    promahasiswaum.blogspot.com
    upsikini.blogspot.com

  8. Saiful berkata:

    Assalamualaikum, salam promahasiswa

    Saya mahu penjelasan mengenai: apakah yang Pro M janjikan jika ditakdirkan Pro M menang majoriti di USM pada pilihan raya kampus yang terdekat ini? Bagi saya, calon-calon Pro M yang bakal bertanding tidak cukup kuat untuk meroboh benteng pertahanan Proaspirasi. Saya cadangkan Pro M perlu mencari dan menghantar wakil bagi setiap pusat pengajian. Jangan hanya tertumpu kepada pusat pengajian-pusat pengajian tertentu sahaja. Dan satu lagi saya nak ingatkan, calon-calon Pro M mestilah bersikap mesra dengan setiap pelajar dan bukannya hebat berdebat, berpidato sewaktu rapat umum sahaja. Bagi saya inilah kelemahan yang perlu diatasi.

  9. Sarfarizmal Saad berkata:

    Salam Blogger,

    ADA PIHAK YANG CUBA MENGHINA LAGU NEGARAKU…

    SILA LAWAT BLOG SAYA SEKARANG UNTUK MAKLUMAT LANJUT…!!!

    TQ.

  10. Raja budok berkata:

    Salam….. Saya rasa sudah lama blog proM tidak update isu2 baru, sy harap blog ni lebih progresif dalam mengeluarkan artikel yang bermutu, demi perjuangan proM, sekian terima kasih

Tinggalkan Jawapan

